Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. Jeśli wyjazd jest tylko kilku dniowy nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być znane każdemu który chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni warto sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria jakie są organizowane przez: dyrektywa 2014/67/UE Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.